Autor |
Wiadomość |
żuk
Administrator
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głubczyce
|
|
Betlejemskie Światło Pokoju zbliża się - ZIELONI DO BOJU |
|
Zapraszam serdecznie przybocznych z wszystkich pionów metodycznych do udziału w „Zieloni do Boju”
W załączniku przekazuję regulamin.
Reprezentacja Chorągwi Opolskiej na Głodówce składać się będzie z 45 zuchów, harcerzy Nieprzetartego Szlaku i przybocznych wyłonionych w konkursie.
Na przybocznych czeka tylko 23 miejsca!
Proszę o przekazanie Informacji wszystkim potencjalnym zainteresowanym.
Pozdrawiam
hm. Artur Ośko
z-ca komendanta chorągwi
ds. programowych
Chorągwiany Zespół Programowy
Chorągiew Opolska ZHP
ul. Plebiscytowa 18
Opole
[link widoczny dla zalogowanych]
REGULAMIN KONKURSU
2009 Chorągiew Opolska ZHP
Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
Pomoc
Za koordynację propozycji programowej „Zieloni do Boju” odpowiada
phm. Tomasza Ciesielski – instruktor ds. NS w Chorągwianym Zespole Programowym
tel. 698 041 920 email: [link widoczny dla zalogowanych]
Moi Drodzy Przyboczni!
Przyszedł na Was czas, wielki czas! Najbliższy miesiąc będzie dla Was okazją do sprawdzenia się w ciekawym, niekoniecznie łatwym zadaniu. Oczywiście, zawsze po ciężkiej pracy jest nagroda. Ale o tym wszystkim poniżej. Zapraszam!
Organizator
Organizatorem konkursu jest Zespół Programowy Chorągwi Opolskiej ZHP, z siedzibą w Opolu, przy ul. Plebiscytowej 18.
Cele
zorganizowanie przedsięwzięcia dla osób niepełnosprawnych z lokalnego środowiska
integracja osób specjalnej troski z osobami zdrowymi
nawiązanie współpracy ze szkołą specjalną lub drużyną „Nieprzetartego Szlaku”, bądź innymi organizacjami skupiającymi osoby niepełnosprawne
Uczestnicy
Konkurs adresowany jest do przybocznych drużyn wszystkich pionów metodycznych z całej Chorągwi Opolskiej ZHP.
Zadanie
1.Zadaniem przybocznego jest zorganizowanie, przeprowadzenie i udokumentowanie przedsięwzięcia dla dzieci, bądź osób dorosłych ze szkół specjalnych, drużyn „Nieprzetartego Szlaku” lub innych stowarzyszeń i organizacji, które zajmują się pracą z osobami niepełnosprawnymi.
2.Zadanie może być wykonane indywidualnie, w parach, bądź większych grupach. W przypadku zadań wykonywanych w więcej niż jedną osobę, proszę zaznaczyć kto za co odpowiadał i jak duży wkład miał w wykonanie projektu.
3.Zadanie wykonujemy godnie reprezentując Związek Harcerstwa Polskiego (m.in. w pełnym umundurowaniu).
4.Realizacja zadania może odbywać się jedynie w okresie od 1 do 27 listopada 2009 r.
5.Każde zadanie musi zostać udokumentowane w postaci zdjęć i/lub filmu oraz dodatkowo (niekoniecznie) zaświadczeniem z danej placówki, opisem wykonanego zadania.
6.Termin 27 listopada 2009 r. jest terminem końcowym zarówno zakończenia zadania, jak i dostarczenia dokumentacji na adres [link widoczny dla zalogowanych] lub adres komendy chorągwi w Opolu. W przypadku przesyłki listowej liczy się data stempla pocztowego. Dokumentację w wersji papierowej przesyłamy na adres:
Zespół Programowy
Chorągiew Opolska ZHP
ul. Plebiscytowa 18
45-361 OPOLE
z dopiskiem „BŚP 2009”
w postaci wydrukowanych zdjęć lub na płytce opisanej imieniem, nazwiskiem, drużyną i hufcem zawierającej zdjęcia i/lub filmy. Inne dokumenty, opisane w pkt.3 również dołączamy do przesyłki.
7.Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do dnia 4 grudnia 2009 r.
8.Ocena realizacji zadania zostanie dokonana przez Chorągwiany Zespół Programowy
9.W ocenie zadania będą liczyły się
pomysł
zaangażowanie
skala, na jaką wykonywane jest zadanie
dokumentacja
ilość wykonanych przedsięwzięć
Zgłoszenia
Termin zgłoszenia do konkursu to 7 listopada 2009 r. Przyboczni
zgłaszają się osobiście na adres e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Zgłoszenie powinno zawierać:
imię i nazwisko, stopień
drużynę, w której sprawuje się funkcję przybocznego
hufiec
Nagrody
1.Nagrodą za najlepsze wykonanie zadania jest udział w reprezentacji chorągwi w uroczystym przekazaniu Betlejemskiego Światała Pokoju 2009 organizowanego w schroniska „Głodówka” koło Zakopanego.
2.Wyjazd odbędzie się w terminie 11 – 13 grudnia 2009 r.
3.Udział w przekazaniu BŚP jest bezpłatny.
4.Każdy uczestnik jest zobowiązany do zapewnienia sobie wyżywienia na śniadanie i kolacje. W sobotę zagwarantowany jest obiad.
5.Każdy uczestnik zobowiązany jest do wykupienia sobie ubezpieczenia na wyjazd. (Istnieje możliwość zorganizowania wspólnego ubezpieczenia dla całej grupy, po uiszczeniu odpowiedniej opłaty, która zostanie podana w późniejszym terminie. Opłata ta nie powinna wynieść więcej, jak 3 zł).
6.Laureaci konkursu zostaną o tym poinformowane po ogłoszeniu wyników (najpóźniej do 4 grudnia 2009 r.) bezpośrednio na ich adres e-mail.
7.Laureaci zobowiązani są do dnia 7 grudnia 2009 r. potwierdzić swój udział w wyjeździe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechGreen/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
dziadzia
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
ostatnio Chorągiew jest gorsza niż spam ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechGreen/images/spacer.gif) |
żuk
Administrator
Dołączył: 27 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głubczyce
|
|
|
|
Dobrze, że coś się dzieje.
Szkoda, że jest małe zainteresowanie ze strony harcerzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/AcidTechGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|